1. Przygotowaliśmy dwa pakiery do wyboru. Wybierz ten, który najlepiej sprawdzi się w Twoim biurze.
2. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu podpisania umowy lub umówienia się na poprowadzenie degustacji.
3. Dostawę zrealizujemy w ciągu 7 dni roboczych.
4. Nasz Reprezentant co miesiąc będzie przypominał Ci o zamówieniu kapsułek.
5. W razie usterki, skontaktuj się z całodobową infolinią marki Bosch pod numerem 801 191 534 (opłata według taryfy operatora).
Wadliwy sprzęt zostanie odebrany i zawieziony do serwisu w celu naprawy lub wymiany. To wszystko na koszt firmy Bosch*.
6. Jeśli nie zdołasz wypełniać postawionień umowy będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów ekspresu w wysokości 317,18 zł netto (Pakiet 1) lub 414,24 zł netto (Pakiet 2).
*Jeśli ekspres popsuł się przez zaniedbania użytkownika, np. brak odkamieniania, koszt przesyłki i naprawy leży po stronie użytkownika.